Asociația OVERLOAD – Declarație de Confidențialitate

Vă respectăm confidențialitatea și ne angajăm să vă protejăm datele personale. Această declarație de confidențialitate vă va informa cu privire despre modul în care vă gestionăm datele personale și drepturile dvs. de confidențialitate. Citiți cu atenție această declarație de confidențialitate înainte de a utiliza serviciile OVERLOAD.
Termeni folosiți în această declarație de confidențialitate:
Servicii înseamnă orice produse, servicii, conținut, caracteristici, tehnologii sau funcții și toate paginile de internet, aplicațiile și serviciile corespunzătoare pe care vi le oferim.
Platformă înseamnă paginile și aplicațiile internet prin care ne oferim serviciile.

GDPR-Regulamentul privind protecția datelor personale

1.   Cine suntem?
Asociatia OVERLOAD este o organizație non-profit cu sediul pe Bulevardul Victoriei numărul 28 Sibiu,
România.

2.   Ce date colectăm despre dumneavoastră?
Când vă înregistrați pentru a utiliza serviciile noastre, putem colecta următoarele informații despre dvs.:
– Numele întreg
– Adresa de email
– Sex-ul,
– Vârsta,
– Adresa de domiciliu;
– Nickname,
– Clubul de airsoft de care aparțineți și alte informații legate de participarea la evenimente airsoft naționale și internaționale;
– Numărul de telefon mobil;

În momentul în care faceți plata pentru serviciile OVERLOAD primim următoarele date:
– numele dvs.;
– contul bancar din care faceți plata;
La check-in primim urmatoarele date:
– numele și prenumele dvs.;
– serie și număr card de identitate

La vizitarea platformei noastre
– adresa IP și date tehnice despre dispozitivul și browserul folosit
Cookies:
– Utilizăm cookies pentru a gestiona sesiunile utilizatorilor și pentru a stoca preferințele de selecție a limbilor. “Cookies” sunt fișiere text mici transferate de un server web pe hard disk-ul dispozitivului dvs.. Cookies pot fi utilizate pentru a colecta data și ora vizitei dvs., istoricul
navigării, preferințele dvs. și numele dvs. de utilizator. Puteți seta browserul să refuze toate sau unele cookies sau să vă avertizeze atunci când paginile de internet setează sau accesează cookies Dacă dezactivați sau refuzați cookies, vă rugăm să rețineți că anumite părți ale serviciilor
noastre pot deveni inaccesibile sau pot să nu funcționeze corect.
Date de la terți sau surse disponibile public:
Primim date personale despre dvs. de la diverși terți [și surse publice], după cum urmează:
– Anumite informații tehnice și de utilizare de la furnizori de analize, cum ar fi Google Analytics. Google are propria politică de confidențialitate. Dacă doriți să renunțați la urmărirea de către Google Analytics, accesați
– Adresa IP, geolocația, activitatea in contul de email de la Mailchimp și alte pluginuri WordPress

3. Procesarea datelor personale
Vom folosi datele dvs personale conform regulamentului privind protecția datelor cu caracter
personal, stocând ulterior doar datele necesare pe perioada legală prevazută de lege. Restricționarea
datelor este esențială în protejarea informațiilor iar Asociația OVERLOAD a luat măsuri temeinice pentru
restricționarea accesului la datele personale colectate, doar persoanelor abilitate în acest sens.
Datele dumneavoastră personale vor fi folosite în următoarele situații:
– Verificarea identității la check-in
– Plata participării la evenimentele OVERLOAD
– Construirea listelor pentru event și pentru promovarea serviciilor OVERLOAD
– Unde este necesar pentru interesele noastre legitime să îmbunătățim serviciile OVERLOAD
– Atunci când trebuie să respectăm o obligație legală sau de reglementare.

4. Ce drepturi aveti asupra datelor dvs
– Dreptul la informare – ceea ce înseamnă că trebuie să știți dacă datele dvs. personale sunt
procesate; ce date sunt colectate, de unde sunt obținute și de ce și de cine sunt prelucrate.
– Dreptul de acces – ceea ce înseamnă că aveți dreptul de a accesa datele colectate de la / despre
dvs. Aceasta include dreptul dvs. de a solicita și de a obține o copie a datelor dvs. personale
culese.
– Dreptul la actualizare/rectificare – ceea ce înseamnă aveţi dreptul de a solicita rectificarea sau
ştergerea datelor dumneavoastră personale, care sunt inexacte sau incomplete.
– Dreptul de ștergere – ceea ce înseamnă că în anumite circumstanțe puteți cere ca datele dvs.
personale să fie șterse din înregistrările noastre. Excepție fac datele pe care suntem obligați să le
păstrăm din motive administrative, legale sau de securitate.

– Dreptul de a restricționa procesarea – adică în cazul în care se aplică anumite condiții, aveți
dreptul să restricționați procesarea datelor dvs. personale.
– Dreptul de a se opune procesării – adică în anumite cazuri aveți dreptul să vă opuneți procesării
datelor dvs. personale, de exemplu în cazul marketingului direct.
– Dreptul de a se opune prelucrării automate – ceea ce înseamnă că aveți dreptul să faceți obiecții
față de procesarea automată, inclusiv de profilare; și să nu facă obiectul unei decizii bazate
exclusiv pe prelucrarea automată. Acest drept poate fi exercitat ori de câte ori există un rezultat al
profilării care produce efecte juridice care te afectează sau te afectează în mod semnificativ.
– Dreptul la portabilitatea datelor – aveți dreptul să obțineți datele dvs. personale într-un format
adecvat sau, dacă este posibil ca transfer direct de la un procesator la altul..
– Dreptul de a depune o plângere – în cazul în care refuzăm cererea dvs. în baza Drepturilor de
Acces, vă vom oferi un motiv de ce. Dacă nu sunteți mulțumit de modul în care a fost tratată
solicitarea dvs., vă rugăm să ne contactați.
– Dreptul de a depune o plangere privind încălcarea regulamentului GDPR la autoritatea de
supraveghere – ceea ce înseamnă că aveți dreptul la ajutorul unei autorități de supraveghere și
dreptul la alte căi de atac, cum ar fi solicitarea de despăgubiri
– Dreptul de a retrage consimţământul – aveți dreptul de a retrage orice acord dat de prelucrare a
datelor dumneavoastră personale. Dumneavoastra puteți sa vă retrageți consimțământul privind
prelucrarea datelor personale însă în cazul datelor obligatorii de colectat pentru desfășurarea
evenimentului, acestea nu pot fi șterse decât după împlinirea unui termen legal prevăzut în lege.
Datele neesențiale pentru desfășurarea evenimentului pot fi șterse din momentul în care
dumneavoastră solicitați expres acest lucru.

5. Cum vă vom informa despre modificările din declarația noastră de confidențialitate?
Este posibil să modificăm din când în când această declarație de confidențialitate. Vom publica
modificări pe această pagină și vă vom informa prin e-mail sau prin platforma noastră. Dacă nu sunteți de
acord cu modificările, ne puteți solicita ștergerea informațiilor dvs. din baza noastră de date.

6. Comunicare și Marketing
Vom comunica cu dvs. prin e-mail, prin SMS sau prin social media în legătură cu serviciile/platforma
noastre pentru a vă confirma înregistrarea, pentru a vă informa despre schimbări sau a promova serviciile
noastre.
Puteți să ne cereți să nu mai trimitem comunicări în orice moment, contactându-ne prin intermediul
formularului de contact

7. Cu cine împărțim datele dvs.?
– Nu utilizăm datele dvs. personale în relația cu companii terțe, parteneri sau alte persoane din
exteriorul companiei.
– Nu vom dezvălui datele dvs. personale terților sau institutiilor publice decat atunci când suntem
obligați din punct de vedere legal să facem acest lucru. Am putea dezvălui datele dvs. personale
unor terțe părți dacă v-ați dat acordul sau dacă există alte motive legale pentru aceasta.

8.  Unde stocăm datele dvs. și pentru cât timp?
Datele pe care le colectăm despre dvs vor fi stocate și procesate atât în interiorul, cât și în afara SEE,
în servere securizate, pentru a oferi cea mai bună experiență posibilă pentru utilizatori. Datele colectate
în afara SEE, sunt stocate cu simț de răspundere și doar conform legislației naționale privind protecția
datelor din țara din afara SEE.

De exemplu – pentru livrarea rapidă a paginilor de internet.

Vom păstra datele dvs. personale atâta timp cât este necesar pentru a îndeplini scopurile pe care le-
am colectat, inclusiv în scopul satisfacerii oricăror cerințe legale sau de raportare.
În cazul în care aveți întrebări legate de perioada de păstrare a datelor dvs., vă rugăm să ne
contactați folosind formularul de contact

9.  Măsuri tehnice și de organizare și securitatea prelucrării
Toate informațiile pe care le primim despre dvs. sunt stocate pe servere securizate și am implementat
măsuri tehnice și organizatorice adecvate și necesare pentru a vă proteja datele personale. Utilizăm
protocoale sigure pentru comunicare și transfer de date (cum ar fi HTTPS).
Folosim anonimizarea și pseudonimizarea acolo unde este potrivit. Monitorizăm sistemele noastre
pentru posibile vulnerabilități și atacuri.
Rețineți că, în ciuda măsurilor pe care le-am implementat pentru a vă proteja datele, transferul de date
prin Internet sau alte rețele deschise nu este niciodată complet sigur și există riscul ca datele dvs.
personale să fie accesate de terți neautorizați. De acceea în cazul unei breșe de Securitate vom anunța
agenția privind protecția datele personale în termen de 72 de ore și veți fi informat cu privire la bresa
de scuritate și veți fi informat permanent cu privire la rezolvarea cauzei.

10.  Referințe de pagini de internet ale terților
Platforma noastră poate conține trimiteri către pagini de internet sau aplicații ale terților. Dacă faceți
clic pe unul dintre aceste referințe, rețineți că fiecare dintre ele va avea propria politică de
confidențialitate.
Nu controlăm aceste pagini de internet/aplicații și nu suntem responsabili pentru aceste politici. Când
părăsiți platforma noastră, vă încurajăm să citiți notificarea de confidențialitate a fiecărei pagini de internet
pe care o vizitați.

11.  Detalii de contact
Pentru orice informații suplimentare sau pentru a vă exercita drepturile, vă rugăm să verificați setările
contului dvs. sau să contactați Ofițerul nostru de Protecția Datelor folosind [Formularul de Contact]. De
asemenea, puteți contacta Autoritatea Națională pentru Protecția Datelor.